welcome

Real ease – pure & premium CBD oil

follow our awesomeness
  • Nu este nimic în coșul tău.

  • Nu este nimic în coșul tău.
înapoi sus

Politica de livrare și retur

Livrare

Pachetele sunt livrare prin Sameday Curier.

Sâmbăta, duminica și în sărbătorile legale nu se expediază comenzi.

Informațiile despre livrare sunt trimise automat prin e-mail și prin SMS (folosind datele de contact pe care le-ați furnizat în momentul plasării comenzii). În dimineața livrării, veți primi un SMS cu numărul de telefon al agentului Sameday. Vă rugăm să păstrați legătura telefonic pentru o bună sincronizare.

Putem livra și în dulapurile automate Easybox (serviciu Sameday la nivel național) – livrarea în dulapurile Easybox presupune plata cu cardul la ridicarea din locker sau plata online cu cardul în momentul plasării comenzii. În zilele cu număr foarte mare de comenzi este posibil ca livrarea în Easybox să aibă 1-2 zile de întârziere față de livrarea standard.

Curier standard

Pentru plata cu cardul (online) sau plata prin OP (ordin de plată), costurile de împachetare și livrare sunt:

• 0 ron – pentru comenzi de peste 500 ron

• 15 ron – pentru comenzi cuprinse între 0 și 500 ron

Pentru plata ramburs la livrare, plata se realizează exclusiv numerar.

Livrare la Easybox

Opțiunea Easybox presupune plata cu cardul (la plasarea comenzii sau la easybox)

• 0 ron – pentru comenzi cu valoare totală a produselor mai mare de 500 ron

• 12 ron/colet – pentru comenzi cu valoarea totală a produselor mai mică de 500 ron

Costurile sunt valabile pentru toate zonele din România.

Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare, cu excepția situațiilor speciale (condiții meteo nefavorabile, perioade cu număr mare de comenzi – Black Friday sau sărbători, 1-8 Martie) când termenele de livrare pot fi mai mari. Puteți găsi pe site estimările actualizare ale termenului de livrare.

În funcție de ora la care sunt plasate, comenzile de vineri pot fi livrate luni, marți sau miercuri.

Retur & anulare

Conform legislației din România (reglementată prin OUG 34/2014) puteți să returnați produsele cumpărate ONLINE și livrate prin curier în termen de 14 zile calendaristice de la cumpărarea lor.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de către Geoma Dao Coop Cooperativa Agricolă.

Dacă doriți să renunțați la un produs sau să anulați o comandă, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail complet la adresa [email protected] cu numărul comenzii, nume, prenume, data comenzii și, după caz, contul bancar (IBAN) în care doriți să se facă returnarea banilor. Vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de maxim 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare și în termen de maxim 24h cu confirmarea anulării comenzii dvs.

Rambursarea se va efectua în cel mult 14 de zile calendaristice de la semnalarea dorinței de returnare.

Pentru a putea returna un produs vă rugăm să aveți în vedere următoarele: produsul trebuie să nu fie deteriorat, să nu conțină urme de utilizare.

Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervam dreptul de a refuza produsul, iar la opțiunea clientului îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Toate aceste clauze și condiții sunt prevăzute în:

• Ordonanța nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță

• Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță

• Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii

Conform legislației în vigoare, aveti la dispoziție TELEFONUL CONSUMATORILOR – 0219551 al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.

Pentru orice detalii privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail [email protected] sau la telefon: 0740055900

Program de lucru:

Luni-Vineri: 08:00-17:00